Wie zijn wij?
Ulrike Quade Company maakt beeldend theater en doet onderzoek naar de combinatie van theater en (digitale) technologie. Onze voorstellingen bestaan uit een unieke samenkomst van spel, dans, muziek, scenografie en tekst, met als grootste gemene deler het gebruik van poppen. Dit kunnen traditionele (bunraku- of wayang-) poppen zijn, maar net zo graag gebruiken we hyperrealistische poppen of robots of cyborgs. We maken poëtische voorstellingen over nieuwe mens- en wereldbeelden, waarin we de toekomst verkennen en deze eigen maken. Met ons innovatietraject onderzoeken we hoe technologie de mens en het theater beïnvloedt. Tegelijkertijd bekijken hoe wij met onze kennis van het ‘bezielen’ van objecten bij kunnen dragen aan de technologische vooruitgang. Ulrike Quade Company is een gezelschap met de blik naar voren, dat ruimte maakt voor nieuwe werelden en stemmen op toneel. De inhoud van onze voorstellingen bevindt zich op het kruispunt van feminisme, gendergelijkheid, spiritualiteit, technologie en de transformatieve mogelijkheden van de mens.
Interesse?
Reageer dan uiterlijk 30 januari via publiciteit@ulrikequade.nl. Neem voor vragen contact op met Jimmy-Pierre de Graaf via +31 6 42 31 06 55.
Wij zoeken jou! Senior Marketeer X/V/M
20 uur
Wat ga je doen?
Als Senior Marketeer ben je een cruciale speler in de beeldvormging van het gezelschap naar buiten. Je geeft daarmee in beeld, taal en sfeer gezicht aan de domeinen ‘Producties’, ‘Onderzoek & Ontwikkeling’, ‘Impact & Context’ en ‘UQC Associated Artists’. Je bent nauw betrokken bij de artistieke processen van de producties en projecten en verbindt deze aan de marketingstrategie en doelstellingen. Jij bent de bewaker van de branding en de huisstijl en weet de behoeftes van onze doelgroepen tastbaar te maken. Je bouwt relevante relaties op met stakeholders, stelt jaarplannen en -begrotingen op en zorgt ervoor dat deze worden nageleefd, inclusief de bijbehorende targets. Je stuurt de contentmarketeer en de publiciteitsmedewerker aan. Samen met hen stel je de marketingplannen voor de producties op en bereid je uitvoering hiervan voor, waarbij je streeft naar inclusieve communicatie.
Wij zoeken jou!
- Als je de weg weet in de cultuursector en al eerder een marketingteam hebt geleid. Daarnaast kan je ons laten zien dat je vernieuwing en ervaring weet te combineren.
- Als je je mening durft te geven in de vergaderingen. Dit doe je vanuit strategisch inzicht, positieve houding en de noodzaak van impact maken.
- Als je iemand bent die ook bereid is om je handen uit de mouwen te steken tijdens tournees of presentatiedagen.
- Als je je creativiteit weet om te zetten in concrete plannen voor publieksbenadering en campagnes.
- Als je plezier haalt uit het scheppen van duidelijkheid in de chaos van de artistieke processen.
- Als je Nederlands en Engels kan spreken en schrijven.
- Als je vorige collega’s je omschrijven als innovatief, verbindend en doelgericht.
- Als je nieuwsgierig bent naar technologie.
- Als je beschikt over een actueel persnetwerk, dat is handig maar niet noodzakelijk.
Wat bieden wij?
- Een uitdagende job in Amsterdam-West bij een gezelschap dat zich bezighoudt met maatschappelijke vraagstukken zoals gelijkheid, digitale ontwikkeling, dekolonisatie en hoe we in vredesnaam de toekomst vormgeven.
- Een organisatie die naast de theatersector ook samenwerkt met partners in de wetenschap, creatieve industrie, film en muziekindustrie, literatuur en uit de wijk.
- Een organisatie die belang hecht aan welzijn, werkplezier, diversiteit en waar ruimte voor persoonlijke ontwikkeling hoog in het vaandel staat.
- Een bevlogen en betrokken kernteam van 10-15 personen, aangevuld met professionals met verschillende expertises.
- Bewegingsvrijheid en ruimte voor creatieve ideeën. We stellen de kaders waarbinnen jij de invulling kan bepalen.
- Een contract tot en met het einde van het jaar, dat afhankelijk van wederzijdse tevredenheid en toekenning van meerjarige subsidies kan worden verlengd.
- Beloning afhankelijk van kennis en ervaring volgens de CAO Theater en Dans schaal VIII.